REVIEW: Stila Bronzing Powder

23.4.10

Am tot auzit pareri bune despre Stila Bronzing Powder si de ceva vreme tot am vrut sa mi-o iau, dar n-am vrut sa dau 28 usd mai ales ca-mi place MSF MAC So Ceylon pe care il folosesc acum, insa imi doream ceva ce poate fi folosit cu usurinta pe toata fata pentru a-ti da un pic de culoare - cred ca descrierea buna ar fi cautam ceva comod pentru diminetile cand nu am chef sau timp sa pierd mult cu machiatul.

Intr-o seara bantuind pe ebay am gasit produsul cu 12 usd cu transport cu tot si am zis "de ce nu?" Chiar am asteptat cu nerabdare sa vina, insa prima impresie a fost mai mult o grimasa. Mi-am comandat nuanta cea mai deschisa 01, iar ce-am vazut in cutie parea mai degraba un portocaliu rozaliu care imi si imaginam ca va arata penibil pe fata. Am fost asa de dezamagita ca nici macar n-am mai incercat culoarea pe mana sa vad cum arata. Dupa vreo 2 ore in care m-am tot gandit cum arunc eu aiurea banii pe produse inutile, am intrat pe makeupalley sa ma uit la review urile de acolo si sa-mi amintesc de ce doream eu asa mult produsul asta.

Si dupa ce am citit cateva pareri foarte bune, mi-am facut curaj sa ma mai uit inca o data cu atentie la produs (mintea mea deja nu ii mai dadea nici o sansa) si zic ca am facut bine. Am folosit o pensula MAC 136 (asta pana imi vine pensula 134 pe care mi-o doresc de o gramada de vreme) si am aplicat cu o mana usoara (eu aplic bronzerul facand un 3 pe fiecare parte a fetei - pometi, tample si linia maxilarului) iar efectul a fost "si culoarea cand apare?" Pasul urmator a fost sa rad - eu ma imaginam deja portocalie iar cand colo produsul nici nu se vedea pe fata (din review urile citite bagasem la cap ca trebuie mai multe aplicari ca sa vezi ceva culoare); asa ca mi-am facut iar curaj si am luat pe pensula ceva mai mult produs ca prima data si am repetat miscarea si mi-a placut ce-am vazut. O culoare naturala ca si cum m-ar fi prins soarele putin - era exact ce vroiam.

Concluzia finala: imi place, da tenului meu culoarea care ii lipsea, e foarte usor de folosit si nu trebuie sa-ti faci griji ca o sa arate portocaliu/ ciudat pe fata, dar sincer nu as da 28 usd, insa daca pot sa-l iau cum l-am gasit eu pe ebay, l-as reachizitiona pentru ca imi da efectul natural pe care mi-l doream.

Trimiteți un comentariu