Prima impresie: Max Factor False Lash Effect Mascara

21.6.10


Nu, nu aveam nevoie de o alta mascara ... insa sambata am trecut prin DM si am vazut la Max Factor un set cadou: mascara False Lash Effect + mini mascara Masterpiece (nu e rau de avut in portfard o mascara mini) + mini oja Nailfinity (un roz aprins) si curiozitatea a invins ratiunea si bunul simt (tocmai vazusem cu o seara inainte cum este laudat pe youtube False Lash Effect si ca este la fel ca Lash Blast de la Covergirl de care se vorbeste atat) si l-am luat. Pretul a fost undeva in jur de 55 ron (parca 55,99 dar nu sunt sigura).

Primul lucru care mi-a atras atentia: este mareee. Tubul este "gras" - cuvantul asta cred ca-l defineste cel mai bine insa marimea se datoreaza produsului care are peste 13 grame (mult pentru mascara) si pensula este si ea mare si are tepi scurti.

Promite efect de gene false: alungire, volum si separare. Si pot sa spun ca le cam face pe toate, cu o singura mentiune: daca nu ai experienta cu aplicarea, pensula s-ar putea sa fie cam incomoda - insa nimic ce nu se poate rezolva cu putin exercitiu. Se demachiaza usor, nu curge, nu se intinde, nu am intampinat nici un fel de probleme cu el.

Am sa fac un review adevarat dupa ce-l voi folosi o vreme, insa din ce-am vazut pana acum, este un produs care va ajunge in top din punctul meu de vedere (sa fiu sincera mi-a placut mai mult decat Virtuose de la Lancome care am declarat ca ma incanta peste masura).

4 comentarii

  1. vaaai,eu sunt moarta dupa rimelurile max factor,mi se par cele mai bune!
    e o oferta super mascara asta + mini masterpiece max + oja.
    cand ti l-ai luat?oare mai e valabila oferta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sambata l-am luat din DM, acolo mai era doar un set ramas.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost cat pe ce sa-l cumpar si eu azi, doar ca tuburile deja deschise m-au cam alungat.. asta e, mai cautam.

    RăspundețiȘtergere