Review: Iwostin Solecrin Spray Protectie Solara SPF30

21.8.11

Unul din produsele primite de la Iwostin a fost sprayul protectie solara rezistent la apa SPF30 (gama Solecrin) pentru piele sensibila pe care l-am tot folosit in ultimele zilele (weekendul trecut am fost cu Bella in parc si la curte la niste prieteni care si-au luat o mini piscina) si am petrecut o gramada de timp in aer liber, sub razele soarelui. Desi sunt alba si nu m-a vazut soarele aproape deloc anul asta, n-am avut nici o problema.

Ce mi-a placut? Este intr-un recipient cu pompa si poti doza exact cantitatea dorita, iar aplicarea este mai mult decat usoara pentru ca se intinde imediat. Produsul intra imediat in piele si nu lasa vreo pelicula grasa (cum e cazul cremei pentru fata, urmeaza sa scriu si despre ea), nu trebuie sa astepti nu stiu cate minute sa te imbraci si sa stai cu teama ca te patezi/ murdaresti/ lipesti.


Nu m-a usturat pielea deloc, nu m-am inrosit si nu am simtit nici un fel de discomfort - desi soarele a fost destul de puternic - ceea ce dovedeste clar ca factorul de protectie functioneaza si ca produsul face exact ceea ce promite.



Imi pare bine ca am avut ocazia sa testez produse de la Iwostin si astfel am deschis ochii spre ei si probabil ca pe viitor curiozitatea ma va impinge sa testez si alte game (nu doar Solecrin)!

Aveti ceva recomandari privind produsele Iwostin?

2 comentarii

  1. salut, doresti sa faci schimb de link cu blogul meu www.cutremurat.org ?
    Eu te-am adaugat in blogroll: multumesc.
    Apropo, dermatologul meu mi-a recomandat Iwostin Purritin pentru puncte negre dar nu a avut niciun efect. Pana ma voi duce iar la dermatolog, imi poti sugera alt produs?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mi-am rezolvat problema cosurilor cu ajutorul gamei Purrtin de la Iwostin:)

    RăspundețiȘtergere