Review: 100% Pure Coffee Cherry Sun Damage Corrective Cream

7.10.11

Crema asta are o poveste si asta o face si mai speciala pentru mine. Am scris acum ceva vreme ca as vrea sa incerc produsele 100% Pure si la cateva zile am fost contactata sa-mi aleg un produs pe care sa-l testez si dupa ce am tot analizat produsele, am optat pentru un ser din gama cu vin. Initial am discutat cu Marius despre ce produs vreau sa incerc (mi-a placut in mod deosebit modul in care a pus problema - "Tu alegi un produs, noi completam cu niste mostre, tu le testezi pe toate si ne desfiintezi (sau ne lauzi) pe blog."), insa m-a sunat o colega de-a lui si dupa ce i-am spus ce ten am si varsta mea, mi-a spus ca serul nu mi s-ar potrivi si mi-a propus sa-mi trimita aceasta crema pe care o foloseste si ea si este foarte incantata. 


Am fost de acord cu propunerea ei insa mi-a fost teama de cuvantul "coffee" - ma gandeam ca daca miroase a cafea m-am ars (stiti ca nu-mi place mirosul de cafea). Impreuna cu aceasta crema, am primit o mini crema pentru ochi (Organic Coffee Bean Caffeine Eye Cream) si niste mostre de crema de corp, insa despre ele voi scrie in alta postare. Gasiti descrierea si ingredientele cremei aici.

Cand am deschis coletul, primul lucru care mi-a sarit in ochi a fost cutia de carton cilindrica in care era recipientul, mi s-a parut eleganta si delicata. Neavand nici o idee despre produsele 100% Pure nu stiam cum sunt ambalate si nici la ce sa ma astept. Asa ca recipientul de sticla mata cu pompa a fost o surpriza mai mult decat placuta. Aproape imediat am apasat pe pompa si am aplicat-o pe mana sa ii simt mirosul (doar eram speriata de el) si m-am indragostit. Nu stiu sa descriu mirosul, insa este superb. Nu imi amintesc cand am mai fost fascinata de mirosul unei creme, dar il ador.

Crema are o textura interesanta, nu este deloc lichida si iti da impresia ca va intra greu in piele, dar din nou apare factorul surpriza. Intra imediat in piele, o las hidratata si catifelata, invaluita in mirosul superb pe care nu stiu sa-l definesc (nu sunt innebunita dupa creme care au un miros anume, insa asta e deosebita). 




Am inceput s-o folosesc in seara in care am primit coletul (intr-o vineri, imi amintesc perfect) si va spun sincer ca nu asteptam vreo minune, dar ... minunea s-a intamplat si eu am vazut-o luni dimineata cand m-am uitat in oglinda. V-am mai povestit ca pe pomete, sub ochiul stang, am o pata deschisa la culoare (aproape alba) cu care ma chinui de vreo 2 ani de zile si desi am incercat multe, nu am reusit sa scap de problema. Luni dimineata cand m-am uitat in oglinda, pata mea alba era mult mai estompata si nu mai era vizibila. Initial m-am gandit ca mintea imi joaca feste si ca o crema nu poate face minuni in 2-3 zile.

Insa in ziua aia inca 2 persoane mi-au spus acelasi lucru si in zilele urmatoare am primit mai multe intrebari referitoare la pata mea. Si am inceput s-o studiez cu atentie. Folosesc crema de 3 saptamani si daca ar fi sa vorbesc in procente, pot sa spun ca observ o imbunatatire de circa 70% in privinta texturii si culorii pielii (ma refer strict la pata depigmentara). Si cei din jurul meu au vazut cum pata dispare incet incet. Asta dupa 2 ani in care m-am chinuit cu multe produse, 2 ani care ma facusera sa ma resemnez si sa-mi pierd speranta.

Asa ca daca pielea voastra a fost afectata de soare si aveti pete pe fata si nimic nu v-a ajutat pana acum, s-ar putea ca aceasta crema sa fie minunea si pentru voi. Pentru mine in mod sigur a facut minuni si voi, cele ce ma cititi, stiti bine ca nu laud si recomand produse asa usor. Insa crema asta a facut pentru mine ce nu au facut alte multe produse de la care aveam asteptari.

In mod sigur o sa mai vedeti pe viitor produse de la 100% Pure pe blogul meu pentru ca aceasta crema m-a convins si mi-a zdruncinat parerea conform careia e nevoie de timp (28 de zile - cum am afirmat chiar eu acum ceva vreme) pentru a vedea cu adevarat ce poate face un produs pentru tenul meu.

Si cand ma gandesc ca produsul asta a ajuns "din intamplare" la mine ... si s-a dovedit a fi ceea ce am cautat cu disperare in ultimii 2 ani ... zambesc cu toata gura!

10 comentarii

  1. Daca ar mai raspunde si la mailuri ar fi bine :)
    Eu am vorbit cu cei din USA si mi-au recomandat o persoana de contact care se pare ca are ceva cu mine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa iti zic, sa o folosesti cu placere, si eu am inceput sa folosesc produse cat mai naturale, bio, organice..acum daca ma imi schimb si stilul de viata si somn, ar fi o realizare, dar sunt pe calea cea buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. De cate ori nu am dat tarcoale site-ului 100percentpure...
    Adevarul este ca toate produsele sunt atractive, si mai ales la capitolul arome....
    In orice caz, sunt nedrepti, pai cum as putea eu sa aleg un singur scrub de acolo..cand au atateaaaa sortimente?? (vanilie,capsuni, mere, ciocolata, nuca de cocos :(( )
    Gata, ma mobilizez cat de curand si o sa aleg un exfoliant.
    Recunosc ca toate produsele lor mi se par interesante, dar cele pentru ingrijirea corpului si a parului ma atrag cel mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am cautat pe site si nu o gasesc.
    Poti sa imi spui cat costa?
    Sa o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. dorina, am pus linkul catre produs sub prima poza (la sfarsitul paragrafului); uite si aici linkul direct - http://www.100percentpure.ro/produse/pentru-ingrijirea-fetei/creme-hidratante-si-seruri-100-naturale/-coffee-cherry-sun-damage-corrective-cream-crema-cu-fructe-de-cafea-pentru-regenerarea-pielii-afectate-de-razele-solare.html.

    RăspundețiȘtergere
  6. suna foarte bine si ma bucur ca ai scapat de problema. Asta-mi place si mie.. sa stie cel din spatele site-ului sa iti recomande ceva dupa necesitati :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am o pata in obrazul stang :|. Offf...cate produse naturale vreau o sa ajung sa mananc paine cu ceai daca le iau ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Camelia, crezi ca e potrivita crema pentru un ten deshidratat si (hiper)sensibil? Ca tare ma tenteaza... :) Merci!

    RăspundețiȘtergere
  9. Liv, pentru ten sensibil da, insa pentru un ten deshidratat nu cred ca face fata singura. Insa daca folosesti un ulei inainte si dupa 10 minute crema, cred ca va functiona foarte bine.

    RăspundețiȘtergere