Alerta: oferta YR pentru clientii noi

8.11.11

Banuiesc ca unele dintre voi ati vazut deja oferta asta de la Yves Rocher pentru clienti noi (catalogul se gaseste in revistele OK si Ioana) - eu am pus direct foaia de comanda cu oferta pentru a nu mai da banii pe revista daca va intereseaza.

La o comanda de minim 25 ron, transportul este gratuit si primiti 2 cadouri: un parfum Comme une Evidence la 50 ml (valoare 155 ron) si un gloss (3 nuante la alegere - valoare 54 ron).

Eu zic ca este o afacere, asa ca daca va face ceva cu ochiul. profitati.

17 comentarii

  1. produsele din imagine sunt singurele produse pe care le putem comanda? Nu ma refer la cele pe care le putem primi cadou ci la cele pe care le puteam cumpara!ms

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, doar ce apare pe foaia de comanda.

    RăspundețiȘtergere
  3. e vorba de revista Ioana de noiembrie?

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim, nu stiu ce numar este, dar este ultima aparuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. n-am folosit niciodata produse yves rocher ... nu stiu cum sunt, insa am vazut si eu ofertele lor prin reviste

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!Daca dam comanda de peste 50 lei..primim si parfumul si geanta si luciul? Pe mine m-ar interesa sa primesc parfumul,il ador...

    RăspundețiȘtergere
  7. dar codul acela din parte dreapta sus,nu e diferit la fiecare revista?

    RăspundețiȘtergere
  8. Bia'a,da.

    Let's make a diva, nu - este codul ofertei (si este acelasi pentru orice pliant).

    RăspundețiȘtergere
  9. Ms mult. Imi plac postarile tale cu oferte. Mi-am facut comanda abia ast sa-mi vina.

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu mi-am dat o comanda, foarte buna oferta asta...dar cum eu eram client deja, am facut comanda pe numele prietenului meu:D parea amuzata tipa cand m-a intrebat ce nuanta vrea domnul la gloss:)) dar daca nu citeam postarea asta habar n-aveam, asa ca multumesc...foarte bune postarile de genu'asta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna! Cum trebuie sa comandam, este nevoie de foaia aceea de comanda din imagine? N-am mai comandat nimic pana acum de la ei si nu am idee cum trebuie sa fac. :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim, poti comanda telefonic (numarul este in partea dreapta sus).

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc, am comandat si eu. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. salutare, acum am vazut oferta... mai e valabila?

    RăspundețiȘtergere