Azi imi place ... Buxom Lips Rosie

11.4.11

La capitolul buze nu stau rau, desi mi se pare cateodata ca am gura cam mica. Nu am prea incercat multe glossuri lip plumping pentru ca n-am simtit nevoia, insa acum ceva vreme mi-am luat 2 variante mini de la Bare Escentuals - Buxom Big & Healthy Lip Polish (asta e denumire completa, insa mi s-a parut prea lunga pentru titlu), nuantele Rosie si Lily.


Azi vreau sa va vorbesc de Rosie, care mi-a devenit prietena buna in diminetile cand nu stau asa bine cu moralul si am nevoie de intariri sa ma simt "femeie". Este un gloss dulce (mirosul de caramel este puternic, insa pe mine chiar nu ma deranjeaza), nu este lipicios, dar pisca rau de tot. Si tine ceva vreme efectul asta de piscat. Insa nu e nimic insuportabil (cum am mai citit la alte glossuri de acest tip), ba chiar as putea sa spun ca e o senzatie mai mult decat placuta (acum nu dati cu pietre - fiecare cu placerile lui).

Rezista cateva ore bune pe buze si nu usuca deloc buzele, nu se strange inestetic, ca sa nu ma mai lungesc: chiar imi place si-l recomand daca cautati ceva cu efect de marire a buzelor.  Cei de la Bare Escentuals scot mereu seturi cu cate 4 mini glossuri (ca si cele pe care le am eu), care sunt ideale de testat/ purtat in geanta.

4 comentarii

  1. Ce frumoasa poate sa fie culoarea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut mult review-ul asta, dar si mai mult mi-a placut sinceritatea cu care vorbesti despre placerile tale mai mult sau mai putin vinovate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de dulce este culoarea! Inteleg de ce il folosesti cand ai nevoie de ceva "intaritor", si pe mine m-ar binedispune teribil o asemenea nuanta. Pe mine ma binedispun culorile pe unghii, toata lumea s-a obisnuit sa port culori tari si ciudate, pentru majoritatea.

    RăspundețiȘtergere