Castigatoare bratara albastra

23.5.11

Am citit comentariile de mai multe ori si am ales comentariul in care m-am regasit cel mai bine. Eu sunt nascuta vara si vara simt ca traiesc cu adevarat, simt cum ma cuprinde pofta de viata si optimismul, simt ca totul e mai frumos, simt ca inima imi bate mai tare si simt ca viata e mai frumoasa.

Asa ca am ales comentariul castigator tinand cont de sentimentul trezit in mine  ... Castigatoarea bratarii este Dia.


Felicitari Dia! Sper sa porti bratara cu placere si sa-ti dea o stare de bine!

Astept sa ma contactezi pe mail cu datele de livrare pentru a i le comunica lui Choco sa-ti poata trimita premiul!

5 comentarii

  1. Ma bucur ca te-am impresionat cu gandurile mele, se pare ca in sufletul nostru se naste aceeasi stare de bine odata cu venirea verii, sau renastem mai bine zis.
    Iti multumesc foarte mult pentru sansa oferita! Trimit si mail indata!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, Dia! Ai fost foarte inspirata, sau poate bratare e de vina? Sa o porti cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Camelia, ti-am oferit Inspiration Blog Award la mine pe blog. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor!
    @Diana: Albastrul in general ma duce cu gandul la un cer senin, iar cer senin imi place sa vad vara cand merg la plaja mai ales, nu stiu, atunci ma uit eu mai mult la cer. :) :*

    RăspundețiȘtergere