DIY: Scrub capsuni si zahar brun

9.5.11

Ieri cautand ceva intr-o agenda am dat peste niste retete de scruburi homemade luate de pe net (nu-mi amintesc siteul/ siteurile) acum ceva vreme si mi-a "sarit" in ochi unul cu capsuni. Mi-am amintit ca o prietena de-a mea lauda o masca cu capsuni si albus de ou pe care si-o face mereu si e super incantata de rezultate si am zis ca n-am nimic de pierdut, desi rar imi pun fructe/ legume pe fata.

Am zdrobit cu furculita 2 capsuni (ale mele se inmuiasera putin si nu a fost cea mai buna idee, dar nici groaznic nu a fost) si am amestecat cu 1 lingurita de zahar brun. Le-am aplicat pe fata si am masaj usor tenul cu miscari circulare. Procesul in sine a fost cam "messy" dar amuzant si mirosul chiar mi-a placut.

Rezultatul a fost o piele curata si fina, insa ce mi-a placut cel mai mult a fost momentul cand m-am uitat azi dimineata in oglinda. De ce? Pentru ca in ultimele saptamani porii de pe nas mi-am mancat nervii, insa azi situatia a fost una chiar placuta: porii de pe nas erau aproape invizibili.

Cum n-am schimbat nici un alt produs in rutina mea, cred ca "vina" apartine scrubului de aseara. Nu cred ca este o iluzie a mintii mele pentru ca nu era un efect la care ma asteptam. A fost doar o surpriza placuta.

Daca va tenteaza si va decideti sa il incercati, astept sa-mi povestiti care au fost rezultatele voastre.

8 comentarii

  1. il incerc si eu azi, sa vad daca mai avem capsuni:D

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar am si eu nevoie de ceva pentru pori, ca imediat cum da un pic caldura...pac, se maresc :( cu siguranta o s-o incerc. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. super,chiar multumesc,o sa fac.si inca un secret,capsunile albesc dintii,freci cu capsuni dintii pur si simplu.te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Masca de capsuni mi-am mai pus,experienta in sine nu mi-a placut,in sensul ca nu poti sta relaxata pentru ca pulpa curge de pe fata.Dar aroma si apoi efectul improspator,jos palaria!
    Totusi,zaharul nu e cam dur pentru ten?

    RăspundețiȘtergere
  5. Uhh, e super tempting si usor de facut :P.
    O s-o incerc neaparat!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. pai,se pot folosi pentru aceasta masca,toate fructele cu exceptia celor care pateaza, iar efectul este ca si cel folosit in cazul de fata. Sigur fiecare ten, are o anumita structura ,in cazul meu efectul cel mai spectaculos il obtin foslosind crema de fragi. Aurelia Turcas din Horoatul Crasnei (medic stomatolog 33 de ani)

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie imi plac scruburile si mastile home-made. Il voi incerca si pe acesta ! Mi-am facut o data o masca din mar pasat + miere si rezultatul a fost asemanator: o fata mai curata si pori curatati! este incredibil ce efect pot avea uneori mastile naturale: )

    RăspundețiȘtergere